21 april 2009

Jag skulle bara kissa...

..och fick en mindre fylla på köpet!

Så kan det gå. 
Efter ett personalmöte igår hade jag sällskap med Fia en bit. Jag var VÄLDIGT kissnödig och bestämde mig för att följa med henne hem och kissa innan jag tog min promenad hemåt..
Väl ute från toa hade Per hällt upp ett glas vin.. och ett glas blev två och ja åsåvidare!

När kl var 23.11 sa jag; om 4 minuter ringer jag en taxi så jag hinner hem och pussa på T innan han åker till jobbet. Jo tjena, kl 2 var jag hemma!!

Min nyttiga läxa av detta är, man kissar inte bara hos Fia!!



Men kul var det :)

2 kommentarer:

Fia sa...

Galning! Du är en galning!!! Det är min enda kommentar.

Jo och att vi var FÖRST uppe och jobbade i morse. Undrar om vi var fulla fortfarande då :-))

Anonym sa...

hahahaha! nu forstar jag facebook statusen!