07 maj 2009

en fundering

I morgonbitti går tåget till Göteborg. Ska umgås, mysa och roa mig med Ladybugs, mina goa härliga vänner från Malmö. En hel helg. Lyxigt!

Riktiga goa vänner som känner mig väl och som jag inte vill vara utan för nåt i världen.

Vad jag kan vara utan är sånt som ger dålig energi.
Jag har bestämt mig för att undvika sådant, och ett steg i den riktningen verkar bli att sätta lösen på bloggen!
Jag har funderat länge på det.
Jag skriver ju trots allt en massa privata saker och jag har aldrig jagat läsartoppar.

Så, under helgen ska jag då och då skänka det hela en tanke och sedan fatta ett beslut om jag ska "låsa" bloggen eller inte.

Vill du fortfarande läsa min blogg? Skicka gärna ett mejl till mig med din mejladress så får du lösenordet, eller om vi känner varandra så skriv ett meddelande här.

Men som sagt. Jag får se hur jag gör!

susannedavidson@hotmail.com
skicka mejl dit om du vill :)

Önskar er alla en skön härlig helg, och jag hoppas att prognoserna ljuger så det blir lite sol!

12 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill vara kvar :)

you know who!

Anna sa...

Honey bejbi... jag vill ha lösen!

Karin sa...

Jamen jag vill ju ha losen sa klart! Onskar hela Ladybugs hogen en mysig helg, wish I was there!

Kram!

Pinse sa...

Jag vill såklart fortsätta följa dig! kram

Suz sa...

Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg :)
Den är riktigt bra!
Den ger mig inspiration och styrka!

Emelie sa...

Jag vill ha lösen!! Min dagliga blogg jag läser!! Kan vi inte missa! :)

Eva sa...

Jag vill åsse ha lösen.. :o)

Kram Eva

Anette sa...

Jag vill osså fortsätta läsa :)

Ha en superhärlig helg!

Varma kramar!

Anonym sa...

Hejsan!!

skickade ett mail men fick tillbaka det....

Vill GÄRNA fortsätta läsa din blogg.
Tack för senast, ha det så bra i Götet.

Faster Ann

Anonym sa...

lösen till Limhamn, tack!
//d.

En Barnfri Kvinna sa...

Åh, jag vill ju så klart fortsätta läsa

Emily sa...

count me in